Tilaa lahjat pukinkonttiin verkkokaupasta viimeistään 16.12. mennessä!
Postikulut 0 € 31.12.2019 asti (ei koske kotiinkuljetusta)
Joululahjoilla pidennetty palautusoikeus 19.1.2020 asti.

Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät vastaukset useisiin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta alta, laita kysymyksesi meille Palaute -lomakkeen kautta!

 

Missä tilaukseni viipyy? Olen saanut tilausvahvistusviestin ja maksanut tuotteet.

Käsittelemme tilaukset seuraavana arkipäivänä ja lähetämme tilaukset normaalisti 2-7 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Tilaus- ja toimitusvahvistus lähetetään tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen seitsemään arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen verkkokauppa@kultajousi.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme puh. 020 7417617 / 0401952485 (puhelun hinta mpm). Puhelinasiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-16.

Mikäli jonkun tuotteen toimituksessa on puutteita, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti.

 

Onnistuuko verkkokaupan tilauksen noutaminen myymälästä?

Tilauksen noutaminen onnistuu kaikista Suomen kaupungeista, joissa on Kultajousi -myymälä. Saat toimitusvahvistusviestin, kun tilaus on lähtenyt kohti myymälää sekä saapumisilmoituksen sähköpostiin ja tekstiviestitse. Verkkokaupasta ostetut tuotteet palautetaan ja vaihdetaan ainoastaan verkkokaupan kautta, ei Kultajousi -myymälöiden kautta.  

 

Olen tehnyt tilauksen verkkokaupasta ja valinnut toimitustavaksi myymälänoudon. Voinko noutaa tilaukseni heti tilaamisen jälkeen valitsemastani noutomyymälästä?

Myymälänoutotilaukset toimitetaan verkkokaupasta myymälään toimitusajan puitteissa. Käsittelemme tilaukset seuraavana arkipäivänä ja lähetämme tilaukset normaalisti 2-7 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Kun tilaus saapuu myymälään, saat saapumisilmoituksen sekä tekstiviestitse että sähköpostitse. Tilausta säilytetään myymälässä 14 päivää.

 

Olen nähnyt tuotteen verkkokaupassanne. Onko sitä saatavilla jossain myymälässänne?

Valikoima saattaa vaihdella myymälöittäin. Tarjous- ja kampanjatuotteita on rajoitettu erä. Myös hinnat saattaa vaihdella myymälöiden ja verkkokaupan välillä. 

 

En ole tyytyväinen tuotteeseen, jonka tilasin verkkokaupastanne ja haluaisin palauttaa sen. Miten toimin? Voinko palautteen tuotteen lähimpään Kultajousen myymälään?

Verkkokaupasta ostetut tuotteet palautetaan ja vaihdetaan ainoastaan verkkokaupan kautta, ei Kultajousi -myymälöiden kautta.  

Paketin mukana olevaan palautuskaavakkeeseen täytetään kaikki pyydetyt tiedot ja se lähetetään palautettavien tuotteiden kanssa takaisin Kultajousen verkkokauppaan osoitteeseen:

                      Kultajousi Oy

                      PL 56

                      00661 Helsinki

Tuotteet tulee pakata huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa. Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin toimipisteeseen, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: Asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti ja kirjoita lähetyksen päälle Kultajousen palautustunnus 611145.

Asiakaspalautuksista toivomme yhteydenottoa asiakaspalveluun verkkokauppa@kultajousi.fi / puh. 020 7417 617 ennen palautuksen lähettämistä.

 

Minulla on voimassa oleva Kultajousen lahjakortti. Voinko maksaa sillä ostokseni verkkokaupassa?

Valitettavasti lahjakortti ei käy maksutapana verkkokaupassa.

 

Olenko oikeutettu mahdollisiin jäsen- tai opiskelija-alennuksiin verkkokaupassa?

Valitettavasti alennuksen saa vain myymälästä. Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

 

Haluaisin ostaa kummilusikan. Saanko sen valmiiksi kaiverrettuna verkkokaupan kautta?

Valitettavasti kaiverrusmahdollisuutta ei ole tarjolla verkkokaupassa. Kaiverruksen toimitusajasta ja hinta-arviosta voi tiedustella lähimmästä Kultajousen myymälästä. Valitettavasti kaiverrettujen tuotteiden palautus verkkokauppaan ei ole mahdollista, palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa.

 

Ostin verkkokaupasta kellon ja sen ranneke on liian pitkä. Miten toimin?

Valitettavasti rannekkeen lyhennys ei onnistu verkkokaupan kautta. Voitte toimittaa kellon lähimpään Kultajousen myymälään ja tiedustella rannekkeen lyhennysmahdollisuutta.