Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät vastaukset useisiin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta alta, laita kysymyksesi meille Palaute -lomakkeen kautta!

Missä tilaukseni viipyy? Olen saanut tilausvahvistusviestin ja maksanut tuotteet.

Käsittelemme ja lähetämme tilaukset normaalisti 2-7 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Tilaus- ja toimitusvahvistus lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen seitsemään arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme palaute.kauppa@kultajousi.fi.

Mikäli jonkun tuotteen toimituksessa on puutteita, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti.

 

En ole tyytyväinen tuotteeseen, jonka tilasin verkkokaupastanne ja haluaisin palauttaa sen. Miten toimin? Voinko palautteen tuotteen lähimpään Kultajousen myymälään?

Verkkokaupasta ostetut tuotteet palautetaan ja vaihdetaan ainoastaan verkkokaupan kautta, ei Kultajousi -myymälöiden kautta.  

Paketin mukana olevaan palautuskaavakkeeseen täytetään kaikki pyydetyt tiedot ja se lähetetään palautettavien tuotteiden kanssa takaisin Kultajousen verkkokauppaan osoitteeseen:

                      Kultajousi Oy

                      PL 56

                      00661 Helsinki

Tuotteet tulee pakata huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa. Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin eikä tällöin maksa postimaksuja. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

 

Minulla on voimassa oleva Kultajousen lahjakortti. Voinko maksaa sillä ostokseni verkkokaupassa?

Valitettavasti lahjakortti ei käy maksutapana verkkokaupassa.

 

Olenko oikeutettu mahdollisiin jäsen- tai opiskelija-alennuksiin verkkokaupassa?

Valitettavasti alennuksen saa vain myymälästä. Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

 

Onnistuuko verkkokaupan tilauksen noutaminen myymälästä?

Tuotteet postitetaan tilauksessa annettuun osoitteeseen, nouto myymälästä ei ole mahdollista.

 

Haluaisin ostaa kummilusikan. Saanko sen valmiiksi kaiverrettuna verkkokaupan kautta?

Valitettavasti kaiverrusmahdollisuutta ei ole tarjolla verkkokaupassa. Kaiverruksen toimitusajasta ja hinta-arviosta voi tiedustella lähimmästä Kultajousen myymälästä. Valitettavasti kaiverrettujen tuotteiden palautus verkkokauppaan ei ole mahdollista, palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa.

 

Ostin verkkokaupasta kellon ja sen ranneke on liian pitkä. Miten toimin?

Valitettavasti rannekkeen lyhennys ei onnistu verkkokaupan kautta. Voitte toimittaa kellon lähimpään Kultajousen myymälään ja tiedustella rannekkeen lyhennysmahdollisuutta.